Terug naar huis ….

Vandaag weer terug naar huis. De vakantie zit erop!

Tot 12 uur genieten we nog van onze mooie kamer met het prachtige uitzicht (lekker kopje koffie erbij, want we hebben ook een koffiezetapparaat). Pakken hoeven we eigenlijk nauwelijks, want we hebben deze vakantie uit de koffer geleefd.

Om 12 uur worden we door een busje van het hotel naar het vliegveld gebracht. We zijn ruim op tijd. De luchthaven is lekker rustig, dus geen lange rijen voor het inchecken.

We eten nog wat en dan met Copa Airlines naar Panama en dan gelijk door met KLM naar Amsterdam. Iets sneller dan op de heenweg dus. Het vliegtuig heeft een vernieuwd interieur, dus mooie grote televisieschermpjes en eigenlijk best veel ruimte. Prima terugreis.

Wel allemaal veel last van een jetlag dit keer (8 uur tijdsverschil is ook best veel). Zelfs nu nog (zondag!).

Nou ja, het was het waard …. het was een supervakantie en Costa Rica is prachtig!

Henk en Mieke Beltman

Fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad en weer heelhuids en gezond weer thuis zijn.
Tot woensdag en hoe laat?

Kirsten

Wauw, Minka, wat hebben jullie een prachtige reis gemaakt. Om nooit te vergeten.
En ontzettend leuk om het logboek te lezen.
De volgende keer als jullie zo'n reis maken ga ik me per mail aanmelden, zodat ik een berichtje krijg als er nieuws van jullie is!
Groetjes van kirsten (moeder van Jens)