Terug naar San José en een superkamer met superuitzicht!

Vandaag weer terug naar San José (Alajuela eigenlijk). Toch allemaal wel een beetje verdrietig, want dat betekent dat de vakantie voorbij is, Het is een lange rit, dus we vertrekken redelijk op tijd. We moeten in ieder geval voor 18.00 uur bij het hotel zijn, want dan komen ze onze auto ophalen.

Omdat we toen we aankwamen, 3 weken geleden, uitzicht hadden op een muur (in het Buena Vista hotel, nog wel), hebben we voor deze nacht gevraagd om een upgrade naar een villa, hopelijk met wat beter uitzicht!

En dat is zo! Wat een geweldige kamer (2 heerlijke zitbanken) en wat een uitzicht zowel vanuit de kamer als vanaf het balkon (grote glazen schuifpuien naar het balkon!). We kijken uit over San José en m.n. ´s avonds is dit uitzicht prachtig! Dit keer wel een Buena Vista! Hier houden we het nog wel een paar uurtjes vol!

De jongens gaan nog even zwemmen, maar ik settel mij op het balkon met een boekje op de ´schommelbank´ en geniet van het uitzicht, heerlijk! Ik ga hier alleen nog weg voor het diner en verder niet meer!

Dankzij de kamer, toch nog een heerlijk laatste vakantiedagje!

Henk en Mieke Beltman

Mooi slot.