Rustdagje.... en een bruiloft op het strand!

Vandaag onze laatste echte vakantiedag in Costa Rica. Morgen rijden we alweer terug naar San José.

We besluiten een dagje niets te doen. Lekker zwemmen en naar het strand. Ondertussen worden we ook allang niet meer heel vroeg wakker en slapen dus eerst lekker uit (nou ja, behalve Norbert dan, die weer vroeg opstaat voor een strandwandeling).

Na een ontbijtje met roerei (heb van mijn leven nog niet zoveel eieren gegeten als in deze vakantie volgens mij) settelen we ons bij het zwembad in een ligstoel met uitzicht op zee en genieten van het heerlijke weer en dit prachtige hotel.

De jongens liggen de hele ochtend in het zwembad (met een uitstapje naar de zee). Lekker hoor zo´n dagje relaxen.

Tussen de middag besluiten we om toch nog maar even in de auto te stappen (ja, we worden toch wat onrustig van alleen maar bij het zwembad liggen), om te gaan lunchen in Tamarindo. Een leuk stadje vlakbij, met een prachtig strand. We lunchen aan het strand en wandelen nog even een eind over het strand voor we teruggaan naar het hotel voor nog een ´relax´-sessie.

´s Middags is er een trouwerij op het strand voor het hotel … echt op het strand. Er staan stoelen op het strand en er is een soort prieeltje gemaakt. Ziet erheel mooi uit! Leuk om mee te maken.

Wel een beetje vreemd, want na die tijd drinken de gasten van de bruiloft wat op het grasveld bij het hotel waar wij liggen te zonnen in onze zwemkleding....

Het feest en diner is daarna op het veld ernaast waar wij gisteren gedineerd hebben. Wij genieten inmiddels weer van een mooie zonsondergang boven zee.

´s Avonds eten we nog bij een restaurantje in de buurt en dan moeten we alweer de spullen pakken, want morgen gaan we weer terug naar San José en zit de vakantie er alweer bijna op.

Henk en Mieke Beltman

Even leuk zo'n bruiloft te zien.