Catamaran, zonsondergang op zee en heel veel vissen

Lekker 'uitslapen vanochtend' (jaja tot half 9, heel wat deze vakantie) en ontbijten bij het hotelrestaurant. Voor vanmiddag staat er een boottochtje op het programma, dus we gaan nog even lekker zwemmen 's ochtends. Nou ja zwemmen, voor papa en mama meer liggen op de ligstoel...

Om 2 uur worden we opgehaald en naar het bootje gebracht: Een catamaran, die helaas niet enorm groot is voor de 35 mensen die erop zitten...beetje druk dus (ahum). Het varen is wel leuk.

We zeilen naar een klein baaitje, waar we een duik nemen om te gaan snorkelen. En dit is wel prachtig: Het water is behoorlijk helder, en we zien heel veel supermooi gekleurde vissen. Na het snorkelen krijgen we een (late) lunch voordat we weer terugvaren. Op de terugtocht moeten we over behoorlijke golven heen, en we worden dan ook kletsnat.

Het is inmiddels al avond geworden en de zon gaat hier al om een uur of 6 onder, dus we krijgen nog een prachtige zonsondergang te zien. Dit keervanaf de zee. Echt heel mooi!

Terug in de haven nemen we weer een busje terug naar het hotel, waar we ´s avonds nog heerlijk eten, vlak aan het strand en met live muziek, heel leuk. Het hotel heeft een grasveldje bij het strand omgetoverd tot prachtig terras met allemaal witte stoelen en mooi gedekte tafels. Ook is er een kampvuur, waar we nog marshmallows mogen bakken.

Morgen nog 1 dagje!