Een korte reis, het strand en weer een mooie zonsondergang!

Vandaag alweer naar onze laatste bestemming voor we teruggaan naar het eerste hotel in San José. Deze vakantie gaat veel te snel!

Gelukkig is het niet zo ver rijden vandaag, dus we doen het weer rustig aan vanmorgen.

Norbert is al wel vroeg opgestaan want die wou nog even de hanging bridges op het terrein van het hotel lopen. Als Norbert terugkomt zijn wij net wakker

Laughing

Onze huisagouti zit er weer! En nu zien we dat ie 2 kleintjes heeft! Zijn (of waarschijnlijk haar) hol is vlak achter ons huisje en kunnen we zien vanaf onze veranda. Moederagouti is deze ochtend druk in de weer om eten te halen voor de kleintjes en elke keer als ze terugkomt komen de kleintjes uit het hol! Heel leuk om te zien.

Na het ontbijt rijden we richting Potrero. Al na twee uurtjes rijden zijn we bij het Bahia del Sol hotel aan het Playa Potrero. Dit ziet er goed uit! Het hotel ligt gelijk aan het strand en heeft een mooi zwembad. Dit wordt nog een paar daagjes genieten! We blijven hier 3 nachten.

Na een welkomstcocktail van het hotel (wat een aardige mensen hier weer en wat een verschil met het vorige hotel) is onze kamer gelukkig al klaar en kunnen we inchecken. De kamer is heel groot en bestaat uit 2 delen. Een deel met de bedden en een soort keukentje met een eettafel, een grote koelkast en een groot aanrecht, waar we mooi al onze troep op kwijt kunnen. Ook is er een mooi overdekt terras met maar liefst 3 fijne stoelen en een hangmat.

Na de lunch (in het hotel met uitzicht op zee) gaan we heerlijk relaxen in het zwembad en op de ligstoelen met uitzicht op het strand en de zee! Tot aan de prachtige zonsondergang (te zien vanaf het ligbedje in de tuin van het hotel, met een cocktailtje, want happy hour in het hotel

Wink
). Pura vida!

's Avonds gegeten bij de beachclub naast het hotel. Hier ook geen menukaart, maar een schoolbord met alle gerechten erop, die die dag worden aangeboden. Heerlijk gegeten! (Sander had spare-ribs, dus helemaal happy).

Heerlijk relaxed dagje!

O ja, we zien nog pelikanen, een witte Ibis, een hele mooie specht en een aantal groene leguanen in de tuin van het hotel.